четвер, 29 березня 2012 р.

Модуль 7, 8. Рефлексія

Сьогодні я навчилася створювати учнівську презентацію. Усвідомила мету  її створення, адже на початку роботи не розуміла для чого і навіщо мені це потрібно.Познайомилась з системами та  інструментами оцінювання. Я більше дізналась про можливості пошукової системи googl, де я шукала фотографії на задану тему. Мені складно працювати в швидкому темпі. Усвідомила, що мені потрібно більше практики, щоб вдосконалити свої вміння і навички.Вдячна тренерам за гарну атмосферу, різноманітні інтелектуальні та фізичні хвилинки релаксації.

2 коментарі:

  1. Ірочка, Ви молодець.Я захоплююся Вашою впертістю в роботі.
    PS.Google

    ВідповістиВидалити
  2. Ірино, все буде добре. Напевно ніхто не встигає за таким темпом роботи. Але наполегливість, яка Вам притаманна подолає всі труднощі. Все буде добре! Як казала Ніна Петрівна після вдалої 15-ї спроби. Так що мужайтесь.

    ВідповістиВидалити